lördag, november 21, 2009

Piaget!

Att läsa och läsa utan att sammanställa känns inte bra. Därför har jag nu i 2 dagar försökt mig på en sammanställning av det jag läst om Piaget hitintills. Mycket av det man läser om är otroligt intressant och det är inte svårt att fastna vid något som kanske inte direkt är relevant för ex-arbetet, men som är väldigt givande.

Vi koncentrerar oss på lite olika saker för att komma framåt och uppdaterar sedan varandra om det vi sysslat med. Christina har skapat i g-mailen, ett dokument som låter oss jobba i det samtidigt över nätet. Där klipper vi och klistrar in det vi skriver och det är otroligt smidigt, istället för att hela tiden skicka runt olika dokument till varandra. Då slipper vi det där med att saker och ting kommer bort när man tillslut har x-antal dokument florerande.

Jobbade igår kväll till 01.00 och satte igång igen direkt imorse när jag vaknade, så nu tror jag att jag tar en stund ledigt. Ska ikväll få äran att gå in i det ljuvliga 80-talet en stund...

1 kommentar:

mavis sa...

wow! Det känns som att ni har kommit in ett göttigt arbetsflow!!
SJälv kännder jag mig lite splittrad men det går framåt iallafall! hoppas vi ses snart och lycka till med läsandet och skrivandet. kram M