torsdag, november 12, 2009

Applåder!!!

Det nya inskickade PM:et mottogs med applåder....nädå inte riktigt! Men i alla fall blev det accepterat, så nu är det bara att sätta igång. Det känns som om gårdagens frustration släppt och flugit sin kos för tillfället. Oavsett process, vare sig det är en gestaltningsprocess eller som nu en skrivprocess, så ter de sig lika. Toppar och dalar, lyckorus och depression. Ganska intressant faktiskt! En av de saker jag lärt mig på HDK under mina 2 år där, är hur jag hanterar en process. Jag ser tydliga samband och igenkännande tillstånd och jag blir inte längre lika frustrerad. Tid är essentiellt självklart, oavsett hur lång tid man har, det gäller bara att greppa tag och sätta ner foten. Så, idag bar det av till bibblan i Falkenberg för att leta böcker. Småstad, begränsad tillgång, men ändå en tillräcklig början. Tror jag börjar med Piaget...

Inga kommentarer: