fredag, november 06, 2009

Jaha

Jaha, tanken var ju som jag nämnt innan att jag skulle flytta till ex-bloggen, men nähä se de gick inte. Tanken var att jag och Crico skulle ha en blogg tillsammans under examensarbetet, men tydligen skall vi blogga var för sig. Sååååå jag fortsätter väl här, men under de närmsta månaderna kommer här endast handla om min/vår process under examensarbetet. (Som om jag har varit så himla aktiv det sista..).....men nu blir det andra bullar.

Ex-arbetet då. Ja jag skriver med underbara och fantastiska Crico och jag ser fram emot vår process som ligger framför oss. Vårt ämne (än så länge...): Ämnesintegration-ett didaktiskt verktyg. Vi har haft intro-handledning idag på HDK och fått tilldelat handledare. Kul att komma tillbaka dit, även fast vi inte kommer ha någon gestaltande del som många av de andra. Det är en viss atmosfär där som är så skön på nått sätt.

...men först...HELG!

Inga kommentarer: