tisdag, maj 26, 2009

SLUTGILTIGT AVSTAMP ;)

Då var det slut... redovisningen är gjord och man har kommit ut på andra sidan.
Det känns konstigt på nått sätt. Man är så uppi allt när det pågår och nu när det är färdigt så blir man lite ställd. Det är med blandade känslor som denna kurs tog slut. Innan har man ju vetat att det funnits en fortsättning med nya kurser, men denna gången är det så slutgiltigt. Jag har varit på HDK i 2 år och tiden har bara flugit iväg. Jag minns att jag var så orolig för att inte komma in, och nu 2 år senare har jag lärt mig massor. Det är skönt att kunna titta tillbaka och se utvecklingen som skett. Man blir glad, även om dessa åren bara är en början på något helt nytt, ett avstamp liksom. Nu är det dax att fortsätta. Jag känner mig nöjd och är otroligt tacksam för alla jag fått lov att möta. Vänner som kommer att bestå, lärare som fört en framåt och alla andra runt omkring.
Puss o see ya!


Jag kommer att behålla denna blogg och fortsätta skriva. Det kommer ju en gestaltningsfortsättning till hösten och jag kommer att läsa min sista termin på lärarutbildningen, så det kommer förmodligen finnas massor att blogga om...om bara tiden finns.

2 kommentarer:

s sa...

"Jag känner mig nöjd och är otroligt tacksam för alla jag fått lov att möta. Vänner som kommer att bestå, lärare som fört en framåt och alla andra runt omkring."
Håller verkligen med!
Bra att du ska ha bloggen kvar, ser fram emot att speja på vad du hittar på. Ses säkert på gestaltningsfortsättningen i höst också.

Kram och hoppas att du kan komma på fredag

Anonym sa...

yeay, vad kul att du ska vara med!