tisdag, september 30, 2008

Nya ideer!


Jag har kommit in på nya spår och det riktigt bubblar. Det bubblar så mycket att jag nästan inte hinner fånga allt. Jag hade från början tänkt bygga nån slags modell av pvc-plast, där man kunde se insidan genom fönster från utsidan. Låter säkert lite skumt, jag vet, men det var min tanke. Efter handledningen hade jag många nya tankar som snurrade. Jag blev inspirerad av de andra i gruppen och kände att det jag tänkt kändes lite platt på nått sätt. Detta kände jag lite redan innan, men handledningen fick mig att komma vidare. Jag vill fortfarande vara kvar i samma tema som jag haft innan nämligen "utsida och insida", det var det som fick mig att reagera från första början. Jag har väl bara utvecklat, kommit längre i de tankar jag hade innan och det känns jätteskönt.
Så nu har jag flyttat mig från modellbyggandet till tyglappar och kollage. Har jobbat intensivt i 2 dagar och tycker att jag kommer mycket närmare den känsla som jag vill ha fram. Vi får väl se om detta bubblande får fortgå från insidan till utsidan.
Vliesofix, ett mirakeltillbehör till rookies som mig i tygbranschen!

Inga kommentarer: