torsdag, april 17, 2008

Time out!

Snacka om att man kan gå in i sin egen värld när man jobbar! Har stått i skulptursalen i 3 dagar och jobbat intensivt med uffe puffe och hans fantastiska texter i lurarna. Känner mig nöjd med det jag åstakommit under dessa dagarna, men sen tog det stopp. När man jobbat så intensivt med nått och avslutat det, så känns det tomt. Jag har svårt att sätta igång direkt med nått annat, även om det är inom samma projekt. Kände att jag skulle behöva en time out och det tog jag mig idag! Skönt faktiskt att bara få vara utan förpliktelser en dag, några timmar, några sekunder. Måste skaffa lite ny energi och sen köra på igen. Hoppas handledningen imorron ska ge mig nya ideer och tankar.

1 kommentar:

Anonym sa...

hejsan linda!
det gick inget bra för mig aqtt obba i skulptursqalen. funkar bättre när jag rör mig i det offentliga rummet. men snart ses vi. och det funkar bra med vanlig hårspray! bilderna blir inte mörka. bara man inte överöser bilden med spray. kram ems