lördag, december 19, 2009

Det finns en tid för allt..

Idag, mina vänner, har jag och Crico knytit ihop säcken!
Vi plockade fram de sista krafterna och har avslutat, korrigerat, omstrukturerat, filat och till slut skickat in en komplett examensuppsats till vår handledare. Jo...visst, jag vet att det bara är ett första utkast till handledaren...men dokumentet som man levt i de senaste 6 veckorna har inga röda, gula, blå eller rosa markeringar kvar...alla plupparna är borta, sidnumreringen är komplett och säcken har knutits ihop så gott det går. Hur känns detta då? Joo...det känns bra, skönt, overkligt och konstigt. Ja ja...jag vet att vi inte är färdiga men ändå, We did it!

Fast jag måste säga att när vi jobbat hela dagen och bara skulle spara ner filen på usb-minnet, så låste sig datorn hela datorn, ville inte omstarta och bara stängdes av. HJÄRTAT I HALSGROPEN KAN JAG SÄGA!! Det sista man vill att ju att få en hårdiskskrasch! Men, mitt hus´s dataguru kom till undsättning och löste situationen. Dock var det lååååååånga 15 minuter tills vi såg att allt är ok!

Livet känns ganska fint just nu!

Inga kommentarer: