onsdag, oktober 08, 2008

UTSIDAN PÅ INSIDAN!


Hade tänkt att göra ett kollage för att illustrera utsidan i mitt projekt, men det blev inte så. Sista handledningen fick mig på andra tankar, eftersom jag redan kunde se den färdiga produkten. Så efter mycket tänkande fortsatte jag att sy. Det har kännts jättebra, nästan som en avslutning på det jag börjat. Så utsidan har helt enkelt blivit satt utanför insidan!

Min mormors gamla symasin däremot måste fått en smärre chock av all detta syande, och lade helt sonika av idag. Hur jag än försökte så ville den inte. Tror jag bröt 4 maskinnålar och gick igenom en hel rulle tråd innan jag gav upp och sen gick jag in och lånade grannens maskin. Skam den som ger sig...

1 kommentar:

katta sa...

Hej där! Vilken häftig sida du har. Bra att läsa era bloggar det ger mig nya idéer. Tack för kommentaren om mitt kraftverk. Hoppas att du har det bra på din VFU.