fredag, januari 08, 2010

Skapande ytor och samtal!

Idag har jag varit i Götet igen och haft en kall men givande dag tillsammans med Crico och datorn. Det blir såna givande diskussioner så fort vi kommer ihop. Vi har inte alltid samma åsikter och de små små dalar som blir av dessa olika åsikter fylls med givande och tagande diskussioner stora som berg, och hua vad jag kommer sakna dessa samtal känner jag.

Gestaltningssamtal brukar vara magiska, enligt mig, och de samtalen har jag saknat sen jag slutade på HDK. Men nu har jag märkt, efter så många veckors stötande och blötande med "teoretiska" fakta, även fast jag alltid måste skapa mig en slags konkret bild i huvudet av alla dessa faktatankar innan jag kan greppa och plocka ner dem, så är de precis lika givande fast på annorlunda sätt.

Snart är det dax för opponering, men först en helg fylld med hög musik, kladdig färg och stora ytor!

1 kommentar:

Marie sa...

Det låter helt underbart med färg och hög musik! :)