tisdag, januari 12, 2010

Mot oändligheten och vidare...

..Examen..
Jag minns...
...första dagen på Göteborgs perong, hur jag tänkte att här ska jag hoppa av under 4.5 års tid...
..förvirringen kring alla de pedagogiska texter under den första trevande tiden...
..tågdiskussioner som ingen insatt förstod...
..sekunder, minuter och timmar man suttit fast på spåret...
..bokning och pluggning i katakomberna..
..hum. inst..o alla trappsteg..
..första opponeringen..
..Marton..
..engelsk grammatik i första, andra, femte artonde led..
..sagoberätttaren..
..sittsmaken..
..glädjetårarna då jag blev antagen till HDK..
..faktum..
..ansikten..
..luncherna..
..förväntan..
..trötthet..
..tidiga mornar o sena kvällar..
..gemenskap..
..frustration..
..gestaltningarna..
..skratten och glädjen..
..ovissheten..
....
..ny tid, nya vägar och möjligheter..mot oändligheten och vidare!

2 kommentarer:

Crico sa...

Du underbara vän för livet... sitter här i tårar och känner en oerhörd upprymdhet över att ha dig som vän. Älskar dig!!!

Anonym sa...

Vad vackert skrivet Linda! Jag är så stolt över dig och den du är! Nu väntar framtiden! Spännande! Kärlek din kusin Jonna