måndag, juli 13, 2009

...

Tiden rinner iväg, snart har halva sommaren gått och jag har inte hunnit med hälften av va jag tänkt. Man går liksom in i nått slags dval-lunk och helt ärligt är det faktiskt väldigt skönt. Skönt att få vara ledig helt i både huvud, kropp och själ. Försöker läsa in mig lite på höstens litteratur, det är massvis som ska vara läst. Läser ju som bekant sista pedagogik-kursen till hösten.

Den sista veckan har varit fylld av mc och bilar på STCC. Det har varit roligt men ack vad man fick öva sittmusklerna. Vi behövde inte "rädda" en ända gång vilket naturligtvis är kanon för alla parter. Över 10000 besökare så det var skönt att vi hade vår combicamp att gömma oss i. På onsdag är det dax igen, ingen vila och ingen ro. Man börjar ju fundera på vad det var som hände liksom. Från att inte varit intresserad av motorsport alls till att det blivit ett gift, man längtar dit! Tror det beror på alla polarna. Med rätt folk så blir vilket jobb som helst roligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är sant! Det är dom andra människorna som är viktiga. Det är något jag med har kommit på :)

Bra sommar för reflektioner verkar det som ^^

s sa...

Känner som du, tiden bara rusar iväg. Men det är verkligen väldigt skönt med sommar!
Det låter hur häftigt som helst med amulansen på motorbanan. Skönt också att få vara bland folk man trivs och har utbyte med.
Jag saknar skolan och alla samtal, för mig blir sommaren en återgång till gamla rutiner och ganska mycket vardag.
Viktigt, det där med andra precis som ni skriver! Skönt att det finns bloggar å sånt.

Härlig sommar/S