måndag, mars 17, 2008

Konflikt

Man skulle väl kunna säga att detta projekt startade med en konflikt. Snön bara vräker ner på utsidan och även om jag gjorde ett tappert försök att köra upp till Götet, så fick jag vända efter bara ett litet tag. Snacka om kaotiskt. 50 km på motorvägen med noll sikte, bilar i diket både här och där, inte så kul kan jag säga. Bättre att man kan åka upp en annan dag än inte alls!! Hmm...konflikt. Konflikt kan ju vara så mycket. I princip allt, om man gör det svårt för sig här i livet. Vad är konflikt för mig? Vad har jag för konflikter? Ytliga eller djupa konfliketer! Detta är något som jag ska grunna på och fundera över. Känner mig just nu aningen förvirrad, även fast man haft tid att vänja sig vid tanken på konflikttemat ett tag nu. Hela denna terminen har ju temat konflikt så det är ju inget nytt för dagen. Måste fundera...

Inga kommentarer: