onsdag, februari 25, 2009

Splittrat arv!

Jag känner mig splittrad. Splittrad och frustrerad i projektet. Varför ska det vara så motigt, varför ska det vara så svårt att sätta ner foten? För det är väl snart dax att göra det, eller? Känner mig nog lite stressad och har svårt att plocka ner mina tankar. Bläääää


Jag har flyttat mina tankar från DNA till ARV, men det blev inte lättare för det. Har photoshoppat lite och det känns bra. Min behållare av tid blev till en ryggsäck istället för glasburken som jag skaffat från början. Ryggsäcken som symbol för sitt eget arv, det oundvikliga arvet eller utvecklingens arv, tanken att allt kommer från något. Det känns bra att göra, men problemet är nog att jag gör lite här och lite där och risken är att det inte blir nått alls i slutändan... Nä, jag vet att man inte ska tänka på resultatet, men det är jä-ligt svårt när man börjar känna sig stressad. Vad är det jag egentligen håller på med och varför?
Ska allt bytas ut? Är det meningen att jag ska göra nått helt annat? Kanske ska jag välja att fokusera på en av tiderna, "då, nu eller fram".
Fan ja vet inte och det driver mig till vansinne!

Hittade kalles släktträd som tillfälligt fick mig på gott humör...

Inga kommentarer: