måndag, februari 09, 2009

I´m back!

Jag är tillbaka från flunsan nåttsåndär, skönt!
Försökte, flunsapåverkad, göra mig en DNA-modell vilket inte
funkade som jag ville. Till slut hamnade den i papperskorgen där den hörde hemma!!!


Sen fortsatte jag med att stirra en stund på den grundmålade plattan och
satte tillslut igång att göra mig en 2-dimitionell DNA-form istället!



Vi får väl se vart detta hamnar. Känns som om jag på nått sätt gillar de här med DNA. Det sammankopplar mina tankar just nu och för mig framåt.

Gött!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Coolt gillar hur du utvecklas på en dag! Det är snabba ryck:) Filmen blev riktigt fin:) Även kul länk till DNA-konst. Jag blev sugen på att höra hur DNA låter.

// Malin

s sa...

Gott att du är på bättringsvägen!
Sara som gjorde examensarbete på HDK nu i höst var också inne på DNA, har en länk på min slutrapportsida.
Fin film, blir nyfiken på fortsättningen.

Marie sa...

Härligt att du blivit nästan frisk! Gillar också dina tankar på DNA.